Dinz Web

Dinz Web is ontwikkeld voor de zorg door mensen uit de zorg- en welzijnssector. Gebaseerd op jarenlange praktijkervaring op het gebied van het besturen, adviseren, automatiseren en procesgericht administratief inrichten van zorginstellingen. Met Dinz Web verzeker je jezelf van een up-to-date oplossing voor de volledige registratie, verwerking en rapportage van cliënten en zorguren, arrangement oftewel van indicatie, beschikking, zorgplan tot en met facturatie. Dinz Web is opgebouwd uit modules. Elke module is gericht op een specifiek onderdeel van het leveren van zorg. Zo zijn er declaratiemodules voor elke zorgstroom, is er een rapportagemodule voor een volledig elektronisch cliëntdossier (ECD) en kan je de boekhouding in Dinz Web bijhouden met de financiële module. Ook indicaties kunnen binnen Dinz Web gesteld worden volgende de Nanda Nic Noc en Omaha methode.

Dinz Web is er om je gehele administratie rondom uw cliëntactiviteiten op één plek, digitaal en beveiligd, te beheren. Van je eigen bedrijfsgegevens tot aan controle op doelmatigheid van de verschillende financieringspartijen, alles is in Dinz Web te registreren en verwerken.

Dinz hanteert een all-in prijs voor de basismodules, zodat je zonder extra kosten zo optimaal mogelijk van onze diensten gebruik kan maken. Het kost je dus niets extra om naar het rapporteren en declareren ook een mobiele versie van Dinz Web te hebben en de boekhouding in het systeem te doen.

Dinz Web kan gebruikt worden door zzp’ers  en door zorgaanbieders. Lees hier over de voordelen van een zorgaanbiedersadministratie.

Kijk voor het complete overzicht naar ons moduleaanbod.

Terug