Support

Dinz helpt. Wij hebben een supportnummer (u betaalt alleen uw reguliere belkosten) om telefonische hulp te verlenen bij het gebruik van Dinz Web. Hier zitten op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur medewerkers van Dinz voor u klaar met verstand van het systeem en het zorglandschap. U kunt ons bereiken op 085 300 1900, keuze 1. Hier kunt u terecht met uw vragen over het gebruik van Dinz Web, zoals problemen met het invoeren van gegevens en onduidelijkheid over het de reden van afkeur van een declaratie. Ook kunt u hier issues en feedback met betrekking tot de software melden.

Ondersteuning met Teamviewer

Support bij vragen over de werking van ICT betekent dat de supportmedewerker via de demo-omgeving meeloopt met uw stappen in de live omgeving. De supportmedewerker heeft echter geen toegang tot uw persoonlijke live omgeving maar heeft hiertoe wel de mogelijkheid. Dit wordt indien nodig met u besproken en geschiedt na uw toestemming via softwareprogramma Teamviewer. Klik hier om Teamviewer voor Dinz Web Support te downloaden.

Binnen Dinz Web zelf is ook Online Help aanwezig. Hier kunt u veel gestelde vragen bekijken, uitleg krijgen over de velden die u ziet in het scherm waar u werkt en spieksheets opvragen.

Terug