Hoewerktjegemeente.nl per 1 oktober live voor jeugdhulp aanbieders
Deze site is bedoeld voor jeugdhulpaanbieders die te maken hebben met levering en declaratie van jeugdhulp aan verschillende gemeenten.
80% gaat goed maar in de overige 20% zit 80% van het werk.
Uit onderzoek is gebleken dat zorgaanbieders extreem veel tijd kwijt zijn aan het uitzoeken van hoe en met wie er gecommuniceerd moet binnen de gemeenten waarmee zorgaanbieders een contract hebben. Zowel registratie van zorg als (uitval op) declaraties zorgen voor veel uitzoek werk en contact met gemeenten. Voor meer informatie over het onderzoek en de uitslagen mailt u naar: info@hoewerktjegemeente.nl.
Er zijn veel wijzigingen op inkoop, berichtenverkeer, contactgegevens en producten.
Door de vele wijzigingen in een hoog tempo op beleid, standaarden, uitvoeringsvarianten en producten is het haast onmogelijk voor zorgaanbieders om deze informatie te vinden en bij te houden. Door het gebruik van de hoewerktjegemeente.nl site hoeft u als zorgaanbieder de genoemde gegevens niet meer (elke keer) op te zoeken of bij te houden. Dat wordt voor u gedaan. Na het inloggen heeft u de beschikking over actuele informatie per gemeente.
Voordelen van HoeWerktJeGemeente.nl voor u als zorgaanbieder:
-
Een enorme tijdsbesparing, u hoeft als zorgaanbieder deze informatie niet elke keer op te zoeken en bij te houden, ook niet als deze verandert, dat doen wij voor u;
-
U heeft altijd de meest actuele informatie voor het inrichten van de software (parameters);
-
U heeft altijd de meest actuele informatie voor het registreren en declareren van geleverde zorg;
-
Nog een tijdsbesparing, meer registratie en declaratieberichten gaan in één keer goed, u hoeft minder te repareren en crediteren;
-
Veel sneller bij de juiste en actuele informatie.
Voor meer informatie mail naar info@hoewerktjegemeente.nl of bel naar: 070-4400272.
|
|