Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2019

28 mei 2019

Afgelopen maanden konden klanten van Dinz meedoen aan een klanttevredenheidsonderzoek. Hieronder vindt u een beknopte samenvatting van de resultaten.

Het programma Dinz Web kreeg van onze klanten een 7,1 omdat het programma zelden vastloopt en inloggen bij de meeste mensen goed verloopt.

De supportlijn scoorde ook hoog en kreeg maar liefst een 7,8! Klanten gaven aan vriendelijk te woord te worden gestaan, dat de bereikbaarheid goed is en dat vragen goed beantwoord worden.

Trainingen over Dinz Web werden beoordeeld met een 7,5. Met name de vriendelijkheid van de trainer en de heldere uitleg kwamen als positieve punten naar voren.

Ook onze algemene informatielijn en info@dinz.nl scoorde naar behoren: 7,4. Vriendelijkheid en bereikbaarheid waren hier de grootste pluspunten.

De Online Help (onze documentatie met extra uitleg in Dinz Web zelf) bood volgens onze klanten de meeste ruimte voor verbetering en kreeg een 6,4. Hoewel de tekst begrijpelijk werd bevonden, biedt het niet altijd genoeg informatie en mag de informatie stapsgewijs worden aangeboden. Wij zijn op het moment druk bezig met het herzien van de documentatie in de Online Help, aan de hand van de geboden feedback.

Als laatste vroegen we onze klanten naar onze nieuwsbrieven, die ook voor niet-klanten te lezen is. Deze kreeg een 7,3 met als grootste pluspunten dat deze voorziet in de informatiebehoefte omtrent ontwikkelingen in het zorglandschap, evenals de informatiebehoefte over ontwikkelingen in Dinz Web zelf.

Wilt u onze nieuwsbrief ook maandelijks in uw mailbox ontvangen? U kunt zich hier inschrijven. Uitschrijven is uiteraard ook op elk moment mogelijk.

Terug