Verschil tussen een zzp- en een zorgaanbiedersadministratie

Zzp

Voor zelfstandige verzorgenden hebben we Dinz Web zo laagdrempelig mogelijk gemaakt. Zo kun je op korte termijn toegang krijgen tot onze complete modules voor een schappelijke prijs.

Bij het account voor zzp’ers is er maar één iemand die in kan loggen. Verder heeft een zzp-account wel dezelfde modules ter beschikking en kunnen je volledig ondersteunen bij het declaratieproces. De zzp-administratie kun je bestellen op onze site.

Zorgaanbieder

Voor zorgaanbieders die medewerkers hebben die ook toegang moeten krijgen tot de administratie hebben we zorgaanbiedersaccount. Deze zijn wat uitgebreider in hun functionaliteiten en zijn gericht op instellingen die willen professionaliseren en digitaliseren, zoals: planningen maken, medewerkers kunnen (en indien gebruik wordt gemaakt van de app: op locatie) cliëntactiviteiten aanmaken en op uitgevoerd zetten en meteen rapporteren op deze cliëntactiviteiten. Omdat er voor zorgaanbieders meer komt kijken bij de inrichting en wij graag meedenken over de oplossing hanteren we een implementatietraject. Tijdens dit implementatietraject wordt onder andere uitgelegd hoe je medewerkers toe kunt voegen en, afhankelijk van hun functie, de juiste rechten in Dinz Web toe kunt kennen. Wil je als zorgaanbieder gebruikmaken van Dinz? Neem dan contact op voor een vrijblijvende offerte via info@dinz.nl.

Extra functies bij een zorgaanbiedersomgeving

Als zorgaanbieder met meerdere medewerkers heb beschikking over een aantal extra functies binnen Dinz Web:

Functioneel Beheer

Medewerkers en cliënten onderverdelen in teams, medewerkers toevoegen, autorisatie inrichten, modules aan je administratie toevoegen.

HR

Personeelsdossiers bijhouden, projectactiviteiten monitoren, directe en indirecte uren opgeven, urenvergelijkingen maken middels het medewerkersrapport (gewerkte uren met contracturen vergelijken), exporteren van salarisgegevens (naar AFAS en Exact Online), exporteren van de administratie.

Planning maken

Cliëntactiviteiten in een route zetten, planning maken rekening houdende met duur van de cliëntactiviteit en reistijd, beschikbaarheid medewerkers registreren, routes toekennen aan beschikbare medewerkers, overzicht voor medewerkers van de toegewezen geplande cliëntactiviteiten en inhoud van deze activiteiten (indien gebruik wordt gemaakt van de app kunnen medewerkers deze meteen op uitgevoerd zetten).

 

Voor meer informatie over de mogelijkheden van Dinz Web en of wij oplossingen kunnen bieden voor jouw bedrijf kun je contact met ons opnemen via info@dinz.nl of op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur op nummer 085 300 1900 (alleen reguliere abonnementskosten van toepassing).